åter

Det blev ett längre uppehåll än jag hade tänkt.

Har inte haft något att skriva om+ att Facebook har tagit allt för mycket av min lediga tid,
jag har nämligen fastnat i ett spel som heter Farmville.
Där tillbringar jag igenomsnitt 1-2 timmar/dag med tt bygga min farm med div.traktorer, hästa, grisar och allt annat man har på en gård.

Ja, jag kanske skulle bli bonnmora...
Nej tror inte det.

Annars har livet varit som det brukar, tyvärr har vi inte hunnit vara ute med husvagnen än men kanske vi sticker nästa helg och firar min födelsedag 1 vecka senare, får se vart det bär hänn...
Men kameran följer så klart med.

Till helgen ska vi upp till Vinslöv och hämta hem våran skönhet hoppas jag.
Den har varit inne på service och kommer hem nytvättad och grann.

Sitter här i soffan dunderförkyld och med feber...oh det är så synd om mig,
Lilleman är också krasslig den stackaren, han vill inget alls, inte ens ha godis och chips, och då är han sjuk.
Jag har nämligen som min regel att mina barn får äta hur mycket chips dom vill när dom har feber(om jag har sett tempen och vad den visar) för då vet jag att dom törstar och dricker mycket vätska.
Bra va?

Nu är badmintonsäsongen nästan över och en skön sommar väntar hoppas jag...
Säsongens sista tävling var i Höllviken och Alexander gjorde sin debut i U-11.
Haan spelade 2 matcher mot killar som var 2år äldre än han.
Tyvärr förlorade han sin i andraa matcher, men det var såååå jämt 21-18, 21-14 i första matchen och 21-18,
21-18 i andra, så till hösten blir han nog farlig min lille prins.
Pontus spelade också hyffsat, men förlorade tyvärr alla sina matcher.
Men dom får vila sig nu och ta nya tag till hösten.

Nu väntar en "god" kopp kaffe...tyvärr känner jag inte så mycket smak, men det värmer gott i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0