Våren är välkommen

Våren är välkommen hem till mig nu för nu är utemöblerna framme.
Tidigt kanske en del tycker, men inte jag.
Satt ute i dag och tog en förmiddagsfika oh vad gott kaffet smakade med min nya kaffekokare.

Ja min käre make knuffade till min gamla kaffekokare i går kväll, så i morse var det bara att köra till Bo Ohlsson i Tomellila och köpa en ny.
Det blev en sådan här:

ja ha det gick inte, men det blev en svart Melitta och vilket gott kaffe den lagar.

I morgon börjar barnen här sitt påsklov och det innebär sovmorgon för mig.
Oh så skönt.

Nu måste jag ut i solen igen för att kratta bort alla löven.

Ha det bra och trevlig söndag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0