Trevlig Söndag

Min man han är konstig...
Varför undrar ni säkert.
Han får sina infall lika fort som en...ja vad heter det nu, hoppar.

I allafall igår var vi ute och gick vår eftermiddagsrunda med Kelly och då rätt som det är får han för sig att vi ska åka och bowla...bara så där i skogen.
Sagt och gjort vi sprang hem, sa till pågarna:
- ni har 5minuter på er sen ska ni sitta i blien.
- varför det, sa båda
- vi har en överaskning till er.
Ja ha sa dom vad då?
-Får ni se när har börjat köra.
Pontus blev glad när vi sa att vi skulle till Big Bowl, mem Alexander ville hellre till Laserdome(han var där i lördags med 3 klasskamrater).
Det blev en trevlig eftermiddag trots en del sura miner från Alexander.
Så klart var kameran med, men det var bara jag som fotade dom andra ville inte. Så här kommer lite bilder:


Lite uppvärmning med Air hockey innan bowlingen.

Pontus behövde också värma upp sig

Ingen bra start för Alexander, han tappade klotet på sin fot och då blev han så här sur/ledsen

Men det gick över ganska fort som tur är och då blev han så här glad

Måste kolla sina poäng

Så här ser herren i huset ut när han lyckades bra, alla käglorna ner.
Sen väntade den goda söndags buffen på oss, och jag fick min älskade sill och lax, mums

Ibland är det bra med en knäpp man... för man vet aldrig vad som väntar.Det blir ju aldrig tråkigt med han iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0