I dag spelar MFF

Äntligen för en del spelar MFF och jag försökte få in "Hejar låten" men icke sa nicke, den vill inte fastna på sidan.
Undrar vad jag för fel?
får kolla senare på det.

I dag börjar mitt "nya liv".
Inget godis och kakor mer än på lördagar
Inga goda drinkar förren semestern(hur det nu ska gå till)får hålla mig till rött vin
Äta mycket grönsaker och lagom med frukt
Mycket motion.
Måste försöka gå ner mina sista 9 kg innan semestern.
Nu tycker kanske en del att jag inte behöver detta...men JAG tycker det, och kan jag utan att sluta unna mig en del som jag bara måste ha och ändå gå ner dessa förbaskade kilona så hoppas jag det går.
Kan ju bara försöka...

Håll nu tummarna för MalmöFF i dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har börjat Gi nu och kör stenhårt på gymmet +långpronenader..

Äter dessutom ett piller som ska sätta extra fart...måste nu jag e så trött på hur jag ser ut ....deprimerande!!

Har en massa goda tips på snacks till helgen som e ett alternativ..

Kan du skicka mej länken på Tim igen för jag har inte fått ngt mail av dej...skriver du rätt mail adress??

[email protected] r?

2010-03-16 @ 07:55:21
URL: http://carroliinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0