Får man säga äntligen måndag?

Faktiskt tycker jag det är skönt att det är måndag för nedräkningen på 11 dagars jobb som jag har framför mig har startat.
Och när det väl har startat går det fort ...hoppas jag.

Vilken underbar dag vi hade igår jag och Mats och Alexander:
Den startade med en tur till Malmö för att gå på:

Fastighetsmässan-Köpa hus utomlands

Oh´vill ha hur mycket som helst, helst en lägenhet i norra Italien men det går enligt mäklarna knappt att lösa för oss scandinaver, så då får det bli i södra Italien och då blir det långt att köra, så det alternativet som fanns för oss om vi hade haft pengarna vill säga hade varit i södra Spanien och då går en lägenhet på ca i mille....för mycket tycker jag,
men oh vad underbart det hade varit att ha sitt eget i ett varmt land.
Äh Pontus får väll träffa en Italienska i sommar...han är ju blond och det gillar dom.
Ja vilken bra ide´.
Efter några timmar där med en del prat hade vi lovat Alexander ett biobesök(lite muta)
Han ville se denna:
Alvin och Gänget
Fast då nr 2 och jag kunde inte klistar in den bilden här så håll till godo med 1:an

Han var mycket nöjd(ja mamma och pappa också) skarttade och mös på samma gång.

Sen bar det av hem till farmor och farfar för en lite fika medans jag och mannen min åkte till detta stället:

och åt en mycket god och förhoppningsvis smal middag(jag tog bara ytterst lite ris knappt ½dl)
till detta drack jag vatten...

Denna helgen har jag varit sååå duktig.
Fredag 2 glas rött vin inget godis
Lördag ½ flask rött vin(vi delade en flaska Mats och jag) lite chips 1 dl kanske 50gr mörk choklad till detta hemma gjord fonuee med smala såser och ris.

Resultatet såg jag i morse 1,2 kg på 1 vecka
Bravo Sabine fortsätt lämpa....

Usch jag har ont i vänster arm, höger balle.
Tog ut min "stav"-(Inplanon) i dag så ett STORT blåmärke har jag på vänster arm och anledningen till varför jag har ont i högerballe?
Jo där fick jag min älskade p-spruta...oh vad jag har saknat den fast inte ömheten där hon stack, men det går ju över om några dagar, så nu är verkligen sommaren välkommen för jag slipper PMS besvär och min familj slipper en surkärring(mina egna ord om hur jag har varit)

Det var denna helgen det, men jag har ju glömt att berätta att Pontus nu har börjat sitt stora zsteg mot att bli badmintontränare Sterg 1 är avklarta.
Grattis min duktige påg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0