Seriespel

Morgonen började med seriespel i Veberöd...Åkte kl 9,00 och hemma kl 16,00
Gick tyvärr inte bra förlorade nästan alla matcher utom 3 men vad gör det jag var glad ändå....Killarna gjorde så gott dom kunde.

Väl hemma kl 16,00 ville pågarna ha mat...
Vad fixar man när det knappt finns något hemma...
Jo så klart hamburgare med pommes och killar åt kan jag lugnt säga, sen fixade jag och Mats mat till oss själva:
Fyllda lövbiffar(detta totalt vägrar killarna att äta för mycket grönsaker säger dom!!!!) till detta ett kallt gott vitt vin.
Nja gott är väl en lögn... fast med lite(1cm) sprite blev det bättre.

En skön brasa tände jag och vad hände då????
Jo jag somnar i soffar av den goa´värmen och vaknade för en liten stund sedan av att det blåser något otroligt.
Blir till att hålla i hatten i kväll när Kelly ska ut på nattrundan(låter bra när det bara är ut mellan husen!!!!)
 Nu kallar sängen för jag håller på att somna här vid datan.
God natt på er alla mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0