Du ska inte tro det blir sommar....

nej det tror väll inte jag heller men JAG VILL HA VÅR!!!!!
NU!!!

Är så in i hhhhhhh trött på kyla och snö och blåst...

Någon som är bra på att trolla?

Nu äntligen vågar jag berätta en hemlis....
Mina barn ska få en kusin!!!
Ja Richard och Mia ska få en pojke enligt ultaraljudet i går.
Tyvärr dröjer det några! månader innan den lille tittar ut.
han är beräknad till 12/7.
Så mysigt så...

Något annat som har hänt:

Jo jag har smakat min allra första avocado.
Ja visst är det konstigt..
Trodde inte det kunde vara så gott.
Skulle göra en sallad hos damen i går och så låg där en avocado så jag tänkte det kan man ju ha i salladen och en liten bit smakade jag...sen åt jag resten med....så jag har köpt en ny till dom för så kan jag ju inte göra.
Men så gott...ska äta en god sallad med det i dag också när jag kommer hem från arbetet.

Tack för alla kommentarerna från mitt förra inlägg 
7St !!! det måste ha varit ett bra inlägg....

Nu väntar lite lunch och sen ut i snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0