Äntligen fick jag se den goe´ pågen

I dag var jag och hälsa på Pernilla och hennes familj, självklart hade jag paket med till det lille underverket och blommor till föräldrarna.
Var inne i en lite butik här i Sjöbo i går för att köpa babykläder...stackars det biträdet säger jag bara.
Veligare kund än jag finns nog inte...kvittade nästan vad hon tog fram så var det något som inte passade mig.
Men till slut hittade jag några bodys och ett par mjuka byxor, för den lille ska ju ha mjuka sköna kläder...
Inte utan att jag blev lite sugen på en bebbe, men tror inte mannen min hade blitt så glad, han och jag med för den delen tycker det räcker med våra 2 pågar.

Knyckte en bild på pågen från en annan kompis blogg så ni kan få se hur underbart söt han är:

Ser stor ut här men han var så liten så liten. Men visst är han söt?

Nu måste jag sticka i väg för det är badminton för pågarna. 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för besöket o presenten.

//Pernilla

2010-01-14 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0