Varför är det så orättvist

Ja varför är livet så orättvist för vissa.

Ni kanske undrar varför jag skriver så?

Jo jag var inne på http://georgeschottl.wordpress.com/ blogg( är ju där inne minst 2ggr/dag) och hittade ett inlägg skrivet av en mamma vars 13 årige son fått cancer och vad jag tjuter, kan inte sluta, tycker så in i helskotta synd om henne.
Denna hemska sjukdom.
Varför måste människor drabbas av den?

Pojkens mamma har startat en insamling Dodaj fixar där man kan skänka 20:-,50:-,100:- med mobilen,
Inte mycket pengar, så jag tänkte att i slutet på varje månad eller när det är slutet på brytdatumet man har på mobilen skänka resterande pengar till just detta ändamål i stället för att mobiloperatören får dessa pengarna.
Bara en tanke men som för något gått med sig.
Jag skriver länken här till mammans blogg om någon mer än jag vill läsa om eländet annas anatomi
Sonen har också fixat en sida trots sin svåra sjukdom lifeofgurrag
Vilken tur jag har bloggen så jag kan få skriva av mig allt elände jag känner.
Visst jag vet och många med mig att min pappa dog för mer än 20 år sedan i just cancer, men när barn drabbas då känns det extra hårt.
Så snälla låt oss hjälpa om så bara med 20:-
Ja då fick jag äntligen fixat alla länkarna också, så nu är det bara att skänka.....
Tänk vad en liten 20:- kan hjälpa
Snyft!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är med så klart.Vi vet ju att sjuka och gamla har det värst!!

2010-02-02 @ 21:02:59
Postat av: Anna

Tack.

2010-02-02 @ 21:09:50
URL: http://annasanatomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0