Skickade familjen till badet

Varför måste jag jobba helger....
Jag vill också följa med och bada, men får vackert stanna hemma.
Alexander och Mats följde med Staffan (grannen) och hans barn till Hörby för att bada ett par timmar, och då tog jag chansen(!!) att få städa huset så det är rent och luktar så underbart gott.
Visst jag hade kunnat slänga mig i soffan och slappat, men konstigt nog efter att ha jobbat hela veckan har jag energi att städa.
Är jag knäpp?
Ja kanske lite...
Undrar om dom uppskattar att det är rent när dom kommer hem?
Tror inte det, men kan ju hoppas.
Dom ser det väl inte...

Och inte blir humöret bättre när man kollar ut och ser att snöar...
Ska det aldrig ta slut?
Nej man skulle emigrerat till Spanien.
I Alicante är det 16 grader och sol. Men vad hjälper det när jag inget hus äger där utan här i sverige där det är snö.
Fast jag tror nog att jag hade saknat snön efter några vintrar i Spanien, men nu är det bara 4½ månad till semestern och då blir det som vanligt vårt älskade Italien.

så här ska jag ligga då. oh vad jag längtar!!!
trevlig lördag på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sover du Sabine?

Hihihihihihi eller låtsas du.......fniss

2010-02-13 @ 20:52:16
Postat av: Sabine

Nej du Carro, inte sover jag. Jag ligger och lapar sol. Älskar solen, därför vill vi ha en lägenhet i Spanien. Slippa denna förbaskade vintern.

Men drömma kan man ju göra ha ha ha

2010-02-15 @ 11:59:12
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0