I kväll kommer ett program

I kväll visar Svt det enda uppföljande programmet om "Himlen kan vänta"
Tyvärr jobbar jag så jag får se det i morgon, så om det är någon som ser det snälla berätta inget.
Jag har länk till både George och Frida här till höger om någon känner sig sugen på att läsa deras bloggar, man blir ju så tokglad(får man bli det?) när man läser Georges blogg, positivare person får man leta efter trots sin sjukdom.

Denna helgen gick alldeles för fort som vanligt när man är ledig, men tycker vi har hunnit med massor.
Hallen är färdig förrutom speglar och rutor som ska putsas, ny matta måste inköpas sen är den klar...tror jag.
Matsalsrummet ska bara listerna lackas 1 ggr och fönsterna putsas.
I går målade vi köket, det blev gräddvit, skulle blivit sandfärgat men färgen ser ju annorlund ut i affären än när man får upp den på väggen tyvärr, men fräscht blev det i allafall.
Så upp med nya gardiner och nya fräscha blommor så är våren välkommen.

Ni glömmer väll inte min uppmaning till Barncancerföreningen- Dodaj fixar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanske några bilder:)

2010-02-08 @ 09:06:12
Postat av: Sabine

ja då Maria självklart kommer det bilder, måste bara ladda kameran. Någon här hemma har tömt batteriet hmmmmmmmmm undrar vem det kan vara ?

2010-02-08 @ 10:35:01
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: pernilla

Ska du köpa tyg på stoff o stil så hör av dej så kan vi kanske fika?

2010-02-09 @ 14:39:45
Postat av: Sabine

Klart jag hör av mig om jag ska in till Malmö.

Du tror väll inte att jag låter dig vara....

Vi som har så mycket att ta igen

2010-02-09 @ 14:56:40
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Det programmet ska jag kolla in ! D

2010-02-09 @ 15:09:46
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg! hoppas att du hade en bra dag ;)

2010-02-09 @ 17:02:27
URL: http://friiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0