Farväl Gustav

Tyvärr har den lille killen som jag länkat till här på bloggen innan gått vidare till en annan värld, så ni som har skickat pengar till Dodaj fixar, tack men nu behövs det inte längre.Han fick stilla somnat in med sina nära och kära på en speciell dag nämligen Alla hjärtans dag.

Över till något mer trevligt.
Jo i går var det ju Alla hjärtans dag och vem jobbade?
Jo jag så klart , men vad gör väll det när alla kunder är så underbart trevliga och ska överösa sina nära och kära med olika ting.
Det bästa var nog en liten kille som kom in och skulle köpa varsen ros till sin mamma och en till pappan.
Han var så söt.
Innan jag började jobba var vi hemma hos svärmor och svärfar för svärmor hade fyllt år i fredags, och det bjöds på lammstek- som jag aldrig ätit förrut, men gud vad gott, smakade inte kofta, så det Bengt vill jag gärna bli bjuden på fler gånger.

Nu väntar en skön men kort promenad i skogen med Kelly för att sen krypa upp i sängen och äta frukost och se en film, det ska bli " Min stora feta Grekiska semester" Hoppas den är bra.
Tycker jag är värd en så skön morgon när jag jobbat 7 dagar i sträck och har 4 dagar kvar men sen är jag ledig i 3 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0