Vilken underbar tripp till lalandia


Stugan vi bodde i.

Tror inte jag har åkt så mycket vattenrutchkanor som jag gjorde denna helgen, är blåslagen på skinkorna från forsen som jag åkte 1000 ggr känns det som.

Resan gick bra, vi var framme redan vid halv 12 tiden och fick våra stugor, sedan fixade vi fika till barnen innan Mats, Richard och Mia tog bilen för en tur till bordershop för att inhandla vuxendricka till vår vistelse på Lalandia.

Efter 5 timmar kom dom tillbaka med bilen fylld till bredden med diverse drycker, det var vin, vodka, mousserat vin, bailys och mycket mer. Så det var bara att öppna den första boxen ett rött vin som jag tyvärr inte vet vad det heter men det var underbart gott...

Så här ser förpackningen iallafall ut

Första kvällen hann vi tyvärr inte med något badande, det blev till att hjälpa Mia med maten som dom bjöd på Tacos.

Richard dricker "tacos"

Men kl 10 på fredagsmorgon var vi inne på badlandet och slängde oss(jag med) i plurret. Efter 4½ timmars badande var vi trötta och hungriga så vi körde ! tillbaka till stugorna för lite utfodring Taco som blivit över från fredagen.

Alexander när han precis åkt den gula rutchkanan.

ops! här kom min "lille"man, är som ett barn när det gäller vatten.
Sen lite vila så vi orkade med kvällen, då vi i Familjen Rydström bjöd på maten "Grillad fläskfilee´med ris och kall sås" också klarr Gott Rose´vin till detta.
Lördagen flöt på precis som fredagen, fast vi gick och bowlade och sen åt vi ute på restaurang Mamas.
Dom har buffe´som ju Mats och Richard älskar dom stora matvraken.....

Syskonkärlek!!!!

undrar vad Richard tänker på?
Jag vet...han undrar vad dom ska ha i glasen nästa gång...

Richard i bollandet på Monkey tonkey land

klart Pontus också måste in bland bollarna...han ÄLSKAR ju allt med bollar

Här ska det bowlas!

Elin

Alex och Alex

Söndagen var vi tyvärr tvungna att köra hem, men på eftermiddagen gick jag och Mats på bio och såg...
Flickan som lekte med elden, lika kanon som 1:an tyckte jag, denna filmen handlar mer om varför hon är som hon är
Lisbeth Sellander.

Tack Mia och Richard för en underbart trevlig helg detta måste vi göra om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0