Regnet hänger i luften

Det är ett gråmulet väder här i Sövde i dag, men varmt i luften, så det får bli en promenad i skogen och plocka ännu mer björnbär för jag hittade ett nytt ställe i morse när jag och Kelly tog vår morgonpromenad.

Min lilla prinsessa är såååå trött idag.
Husse har ju inte varit hemma i natt så hon har gått fram och tillbaka och väntat på honom.
Flocken måste ju vara samlad när man går och lägger sig annars kopplar hon inte av.

Det gick ju ganska bra för Sverige i går...Vi vann i allafall med ett mål.
Räkmackorna blev jättegoda, precis lagom med vars 3! stycken, en kall öl blev det också för min del


visst ser det gott ut!


Sen efter matchen var det ju dax för IDOL!

Alltså att folk inte fattar när dom inte kan sjunga:
Jag kan inte sjunga men jag ställer heller inte upp i Idol...Jag sjunger bara i duschen.La la la

Kommentarer
Postat av: Carro

jo det har man ju hört.............

2009-09-10 @ 14:11:13
Postat av: Sabine

va menar du Carro??? Menar du sången i duschen? Visst var den bra?

2009-09-10 @ 15:54:23
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Pernilla

e du lika bärtokig som carro, plocka bär hela tiden :). Ska va glad om jag orkar plocka grejer i hemmet för tillfället. Idag har jag hittat vagnen som jag ska köpa till min lille bebbe :)

2009-09-10 @ 16:50:33
Postat av: Sabine

Och hur ser den ut då? Blå eller Rosa? hi hi hi

2009-09-10 @ 21:36:36
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grå, det går till både kille o tjej, man vet ju aldrig vad det blir....

2009-09-10 @ 21:54:01
Postat av: Carro

....lalalalalalal jag syftar på sången...fast vete sjuttan om jag hört.....fniss...

Pernilla e en riktig luring men jag tror jag vet VAD

2009-09-10 @ 22:32:44
Postat av: Susanne

Jag vågar inte ens sjunga i duschen - hujedamej! Fast det funkar när man får igång Singstar... hehe!

Ha en riktigt skön helg!

Kramis,

Susanne

2009-09-11 @ 21:30:06
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0