Kristallen

Sitter här i soffan och tittar på en repris av Kristallen 2009.

Läste i tidningen dagen efter det sändes att mitt favorit tv program "Himlen kan vänta"är med och då bara måste jag se det, fast jag vet att dom inte fick något pris, men jag tycker att dom skulle vunnit alla priser dom kan vinna för ett bättre program som berör en så mycket kan ju inte finnas.
Läste igår att det kommer en uppföljning i höst eller om det var i vinter på dom 4 som fortfarande lever(dom var 5 från början)

I morgon är det äntligen Fredag och jag är LEDIG, får se vad dagen bjuder på....kanske ytterliggare en skön dag i soffan om det inte blir bättre väder än det är i dag då det ösregnar så inte ens Kelly vill gå ut.

På lördag kommer det en gammal kompis till Pontus från tiden då vi bodde i V.Ingelstad Hampus heter han, dom lekte varje dag ibland innan skolan och efter skolan så dom var nog bästissar kan man väl säga...

Det blev inga björnbär plockade i går, dom var inte mogna, bara rosa och en del röda men inga svarta, får kolla nästa vecka istället.
Nu ska jag snart iväg till damen och jobba, ikväll ska jag göra kalopps som dom ska ha till middag i morgon.
Här hemma blev det Kycklingwok med kokosmjölk, hoppas familjen tycker om det annars får dom väll låta bli att äta.
Ha det bra allihopa

Rättelse: Så fel jag kan ha  "Himlen kan vänta" fick ju ett pris. Priset för Årets Dokumentärprogram, kan det bli bättre? Och blödig som jag är ...tjöt jag så klart när dom som medverkade i programmet gick upp på scenen.

Fridas blogg
http://guldvingar.blogg.se/

Georges blogg
http://georgeschottl.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0