I morgon är det dax

Äntligen är det dax för vår mini semester till lalandia. Vi åker ju imorgonbitti.

Har ju inte tid att sitta här och lata mig men känner att jag måste  ta en paus från plockandet och städandet. 

Måste tvätta, för så klart kom Pontus ut med en hel drös med tvätt i morse som han ska ha med sig, sen ska det städas för jag vill inte komma hem till ett skitigt hus.
Det ska packas, handlas mm mm mm

Fint väder har vi beställt och enligt väderkillarna på tv ska det bli...justfint väder, hoppas det nu också, så vi kan grilla och ha vinprovning på allt gott vin vi köper på bordershop innan vi får stugorna.


Snälla kan någon hjälpa mig?

Jag undrar om någon vet hur jag kan samla pengar som jag skänker till välgörenhet genom Bloggen?

Det är egentligen inte jag utan  George som jag har som länk bland länkarna som jag tänkte skulle få mina "pengar" att skänka till vad han vill.
Någon som vet, jag har kollat på "Designa din blogg" men hittade inget.
Carro du vet kanske?

Kommentarer
Postat av: Carro

Tyvärr så vet jag inte det ...sorry, sorry!

2009-09-16 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0