Huset är sååå tyst

Ja huset är verkligen tyst i dag...

Det är bara jag och Kelly hemma, känns inte som lördag, men Mats och killarna är på seriespel i Helsingborg men badmintonen och kommer inte hem förren i kväll och då jobbar jag...
Får inte se mina killar på hela dagen och när jag kommer hem sover dom. Stackars mej!!!

Men i morgon är vi tillsammans hela dagen(hoppas jag) för jag börjar inte jobba förren kl 16.

Annars har det väl inte hänt så mycket denna veckan som gått, jag har jobbat, jobbat och åter jobbat.
Stackars mig jobbar 8 dagar i rad.
Fast det är egentligen mer synd om dom jag jobbar med...Stackars er! att ni står ut....
Det är mitt eget fel att det blir så många dagar i rad för jag tog extra tider vill köpa en sådan här


kallt vatten och is till drinkarna direkt...vilken lyx...Måste spara, spara och sen har jag råd eller vi har råd.
Jag är ju inte ensam om sakerna.
Vill ha sååå mycket,
ett nytt kök
ny bil
och mycket mer.
Nu ska jag fortsätta med nallekläderna till Elin så hon får det hon vill ha nästa gång vi träffas...när det nu blir..


 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter underbart med tyst i huset ,hade önskat mig lite sån tid men är aldrig själv hemma :( .Har sagt till soriba producent att hitta lite jobb lite längre bort där man får sova över...

2009-09-26 @ 20:37:21
Postat av: Sabine

Snart får du tid för dig själv när bebben kommer, om nu inte Soriba är hemma vill säga

2009-09-27 @ 08:16:47
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tyvärr e det så att han för det mesta är hemma alltid nuförtiden...men kanske bra när bebben kommer att man får lite hjälp, men tycker det e underbart när man får en stund för sig själv o verkligen göra vad man vill utan att någon säger eller kommenterar

2009-09-27 @ 12:32:24
Postat av: Carro

Alltså vänta lite här nu va...när bebben kommer så kan ni ju glömma egen tid....egen tid får vi längta och sukta efter ..kanske lagom till pensionen tjejer!!

Om vi ens lever då.........men drömma går ju och skoja...;o)

2009-09-27 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0