Heja Sverige

Idag spelar ju Sverige fotbollsmatch mot Ungern och den matchen måste man ju bara se, eller så sitter jag vid datan och njuter av mitt förhoppningsvis goda rödvin.

Hittade ett gammalt fotoalbum i går i garaget då min vän Carro fyllde år, och vilka bilder där var...
Förfests bilder från ungdommens dagar....Att man bara orkade, men det är klart då var man ung..annat än man känner sig nu!

Skulle behöva ta en rejäl städning i HELA huset, men pallar inte...
Någon som vill hjälpa mig????
Det är smutsigt precis över allt och saker överallt, Usch vad här ser ut...och huset är fullt av ungar och ungdomar.

Vad jag känner mig gnällig,
Går nog och lägger mig och läser i stället och hoppas att NÅGON ANNAN städar till mig medans jag ligger och tar i gen mig.

Ja det gör jag.

Heja Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men Sabine, du vet väl att också städningen blir så mycket roligare tillsammans med lite gott rödvin ;-)

Kramis,

Susanne

2009-09-06 @ 08:52:34
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Sabine

Jo jag vet Susanne, men kan man börja med vin redan klockan 14? Tycker det är lite tidigt.

2009-09-06 @ 09:35:19
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0