Äntligen halv dag ledigt

I dag börjar jag inte jobba förren kl 17, så det blir till att lata sig ett par timmar innan pojkarna kommer hem från skolan.

Ja tyvärr vann inte MFF i måndags trotts min hejarsida, men inget att göra åt det.

Någon som vill ha ull!!!!
Kelly fäller som in i ....... har tussar överallt, det är mjuk fin ull liknande mohair(rätt stavat?), vill någon ha så bara säg till, det blir en Konsum kass på 3 dagar så ni kanske förstår att det blir en hel del när hon fäller 2ggr/år.
Kan tyvärr inte själv karda ullen annars hade jag gjort mjukt fint garn på det och stickat en halsduk.

Hade tänkt att jag skulle klippt gräset i dag, men det tyckte nog inte vädergudarna för i natt vräkte regnet ner så gräsmattan är riktigt blöt och rabatterna geggiga, så det får bli en annan dag, istället ska jag och kelly ut i skogen och plocka björnbär för dom är mogna nu, får se hur mycket jag hittar, det kanske blir till en paj på frdag då jag är ledig förhoppningsvis.

Innan skogspromenaden ska jag mysa i soffan med någon film och sy klart tavlorna till Carros små pågar, så dom blir klara nån gång, helst innan pojkarna är stora och har flyttat hemifrån...
Jag är litta lat av mig.

Sen måste jag ju byta låt, Mff låten dyger ju bara de dagar dom spelar, så det får bli Zlatan låten istället, så vi alla blir glada och dansar med

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh väntar med spänning!!

2009-09-02 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0