Ännu en solig dag

Kan det bli bättre?
Vaknade i dag och det var ytterliggare en dag med blå himmel, så det blir shorts idag.

I går var det ju helt underbart varmt ,på eftermiddan i allafall t.o.m så att jag badade...fast det var kallt
19 grader bara men jag var så svettig...
Hade klippt gräsmattan och rensat lite rabatter får ju ha något att göra idag då solen är framme igen...

Titta här vad jag fick av min goe´arbetskamrat Biggan

Gula coctailtomater...helt underbart goda är dom...Svenska obesprutade(tror jag)
Jag äter dom som godis framför TV´n.

Igår hann jag med en tur i skogen för att se om Björnbären var mogna...
Det var dom och en del var övermogna, fast det blev 3 dl, så det räcker till en paj i kväll då jag och killarna ska kolla på Fotboll...Det är ju Sverige mot Malta, jag får hålla Pontus sällskap för Mats är i Ugglarp( ligger lite utanför Ullared!!) på möte med cheferna på Coop.
Pontus och jag har en "tradition" när Mats är borta, då äter vi räkor(Mats tycker inte om skaldjur, tycker det luktar pecka) så det blir till att åka och handla räkor, majonäs, citron så min store påg blir nöjd.
Men först måste jag ut i det fina vädret...eller så kör jag och handlar så har jag hela dagen hemma...
ja så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Biggan

Oj, hade du så många kvar när du kom hem!!?

2009-09-11 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0