Usch minusgrader

Minus grader på natten har vi ju haft ett par nätter nu, fast när jag skulle köra och tanka bilen var det -1 oh vad jag frös.
Vintern är på väg.

Igår hade Pontus orientering på Oran här i Sjöbo, gick säkert bra, fast han frös tydligen...
Inte så konstigt han hade bara 1 t-shirt och utan på det en sweatshirt inte mycket när det är 3+ på kvällen, så nu precis ringde han från skolan och ville hem, han mådde pyton.
Äntligen har min store påg kommit hem från skolan och ska värma sig med o´boy i soffan och säkert någon bra film...
Själv blir det symaskinen för min del.

Igår hade ju Alexanders klass med sig sina djur i skolan...det var rena brukshundsklubben med alla hundarna(tur att Kelly stannade hemma) något barn hade med sig en gris!!! den var så söt, en hade en ponny med sig som de barn som vågade fick rida på, kaniner fanns också som man kunde köpa om man ville, dvärghamster hade Sofia med sig, dom är ju så söta(hade själv 2 st vita Chicko och Pimpa hette dom när jag bodde hemma hos mamma)
Det var en kall men trevlig tillställning som skolan ordnade, synd bara att det var så in i ...kallt.

Vet ni ...i morgon är det FREDAG, oh vad jag längtar, jag är ledig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0