trodde jag var ensam i skogen

Måste bara berätta vad som hände för en liten stund sedan:

jag gick den vanliga rundan i skogen med Kelly och gick och sjöng på
Jag tror jag tror på sommaren......
och plötsligt hör jag ett fniss i buskarna...
Trodde det var vildsvin...
men ack så fel jag hade, 2 små tjejer och deras mamma gömde sig bland snåren(dom plockade björnbär)
-Så du tror det är sommar säger en av tjejerna...
Nä sa jag men jag hade önskat att det var det, men tyvärr är det oktober månad och kallt och snart är det jul.
Och tjejerna börjar sjunga"Hej tomtegubbar"
Skrattande gick vi vidare och nu sitter jag här och berättar min historia för er.

Kommentarer
Postat av: Carro

jag e likadan ...sjunger överallt...suck...

2009-10-13 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0