Pengarna rullar fort som f-n

Usch vilken dag....
Har haft ont i magen hela förmiddagen pga tandläkarbesök,( jag är nämligen LIVRÄDD för tandläkaren)
Har bara gått fram och tillbaka, inte gjort något vettigt, sytt fel på nalletröjan mm mm mm.

pontus försökt lugna ner mig genom att vilja få ommälat i sitt rum, så det blev en tur till Hornbach 1050:- fattigare, men det blir nog snyggt...grå fondvägg och äggskalsvit på 3 väggar.

klocka till Alexander blev det också bara 100:- på Ur & Penn, ett riktigt fynd tycker jag.

Sen var det då dax för det hemska tandläkarbesöket....
Först var det Pontus tur, inga hål.....bara lite tandsten
Alexanders tur, inga hål
och sist då fegisen...
Ett ynka lite hål  och jag börjar tjuta....och den stackars tandläkaren undrar snällt- hur är det fatt?
Jag vill inte säger jag.
-Men det är så litet, det kommer inte att kännas.
sagt och gjort, han skrapade bort den gamla fyllningen, och vet ni det gjord INTE ont alls. Jippi så stolt både han och jag var.
Sen var det bara att vackert betala 850:- fast glad var jag , jag slipper honom på ett helt år.

Och som ni säkert vet får man ju något när man har varit duktig, och jag fick:

Den orange borsten(nr 2)en hel förpackning, där sparade jag 30:- bra va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0