Idag åkte jag till storstaden Malmö

Ja i dag tog jag min gamla kärra och körde hem till min barndomskompis Pernilla.
Det var sååååå roligt att äntligen få till en träff.
Med tanke på att det dröjt många månader för att få till en träff skulle man kunna tro att en av oss bor i Norrland...
och ändå är det bara 6 mil mellan oss....men den som väntar på nått gott sägs det ju.

Fastän jag var hos henne i 3 timmar!!! hade vi lätt kunnat snacka i minst 6 timmar till gud vad man har mycket att snacka om.

Och vet du Pernilla:

Det är en kille som inuti din mage bor!!!!!

Hoppas jag.

Du är ju som en mussla....säger inget!!!

Hade ju tänkt hinna inom Stoff och Stil men icke sa Nicke, det får jag ta en annan dag. behöver strumpstickor till mina lovikka vantar som jag ska göra, men får väll ta och leta upp dom gamla i stället.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för besöket, mycket trevligt o visst evigheter sen.

Mussla är jag för jag lovat mannen det o precis som du säger så - men den som väntar på nått gott..vi får se om 7 veckor vad som har gömt sig i min mage.

Men...bara så ni vet så vet JAG vad det kommer till att bli...hihihihi

2009-10-22 @ 17:18:31
Postat av: Sabine

Ja du Pernilla det vet jag ju att du har lovat, måste ju kivas lite med dig.

2009-10-22 @ 18:21:35
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0