Höstlov

Måndag morgon och kroppen är sliten....

Ja min kropp känns verkligen trött och sliten, längtar tills det är fredag kl 15 så jag kan hålla helg!
Har ju jobbat denna helgen,och i fredags blev det i säng ganska sent(för min del som brukar somna i soffan kl 20)la mig inte förren kl 24 och sen upp kl 06,30 för Alexander hade badmintontävling i Sjöbo, där vi skulle samlas kl.08,30, men när klockan ringde var det bara att dra mig upp, fixa frukost(kaffe till mig och macka till lilleman) sen få han att packa sina saker...det gick efter många påminnelser, har du rack? har du vattenflaska? har du skor?
Sen var det bara att köra, trodde vi skulle vara ensamma i hallen men så fel jag hade...det var nästan smockat, kul!
Jag hade lovat Alexander en klocka om han vann 1 set(man spelar bäst av 3) måste ju ge honom en muta!!!
Och visst vann min prins 1 set! och killen vänder sig om mot mig och säger- mamma nu måste vi åka och köpa min klocka. som dom andra föräldrarna skarattade. Så i dag ska vi iväg och köpa hans armbandsklocka.

Jag gjorde en sådan muta med Pontus också fast då handlade det om att städa hans rum, detta kom t o m med i tidningen så det får jag än idag höra av föräldrar på tävlingar där Pontus är med. Men kan det få pågarna att kämpa lite extra så varför inte... dom vet i och för sig att dom får det "priset" ändå fast lite senare.

Denna veckan har ju killarna höstlov...får se vad vi hittar på, jag jobbar ju en del fast börjar inte förren kl 17 så lite kan vi ju hitta på om dom vill...fast om jag känner dom rätt vill dom bara sitta framför dumburken(tv´n).
Lite bilder från helgens Sjöbo cup.

Laddar för första serven

Full koncetration

Prisutdelning

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Och SABINA SABINE har namnsdag i dag 27 okt. Jag smsá till Mats att ta med blommor hem. Men se det gick inte.

2009-10-27 @ 19:06:04
Postat av: Anonym

Ja hade ni väntat er det? Blommor alltså!

2009-10-28 @ 08:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0