Äntligen min lediga helg

Ja då var det äntligen fredag, oh vad jag har längtat
Hela dagen igår gick jag bara omkring och längtade tills jag skulle åka och jobba mina 6 timmar....för sen var jag ju äntligen ledig!!!
Ni tror säkert att jag inte tycker om mitt jobb...Så fel ni har...En sån snackekärring som jag är(snackar omkull kunderna)då måste man ju bara älska att jobba i butik
Snabbköpskassörskan - kommer ni ihåg den? Annars sätt på högtalaren och lyssna och njut. Dom sjunger om mig!!! 
Hon var ju så glad och trevlig- precis som jag
Om du läser detta Biggan-Håller du med???

I dag när jag var och handlade till middan här hemma hittade jag ytterliggare ett fynd med fleece, denna gång en Röd,
det var ju bara att slänga ner den i vagnen och sen hem.

Midadn idag blir som i dom flesta svenska hemmen en fredag. Just det Tacos, får ju göra barnen nöjda nån gång, själv tänkte jag testa kycklingfilee´i min tacos, barnen får blandfärs och Mats...ja det han vill ha.

Till detta blir det nog rött vin..tror jag..eller öl..ja jag får se.
Trevlig helg!!!för det ska jag ha

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag lånar gärna dina recept maila över dom så jag kan äta!!!

2009-10-16 @ 19:16:49
Postat av: Pernilla

vi har alltid kyckling till taco, det är godast :)

Trevlig helg!

2009-10-16 @ 20:21:54
Postat av: Biggan

Jag håller med! .....och munnen har du alltid med dej!fniss

2009-10-18 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0