Äntligen fridag

Ja i dag är jag "ledig", ja ledig och ledig...har ju en lång lista på allt som måste göras, så det är lika bra att få det gjort, men först en stund här vid datan.

I går gjorde jag ett fynd tycker jag iallafall 1 fleece filt i cerice lila som ska bli...ja just det dock och nalle kläder, betalade bara 25:- för en filt, det blir många jackor och overaller till dockorna det, tur att jag har 2 tjejer nu som vill ha, annars vet jag inte vad jag skulle gjort med allt jag sytt, men det är ju så roligt och det går ju så fort.

I går när jag jobbade på jobb nr.2 hittade jag en bilaga till kvällsposten om att inreda med vitt och så SNYGGT vill ha allt vitt nu, kanske inte riktigt allt, för sovrummet gjorde vi i ordning för 2 år sedan så jag tror inte Mats hade blitt så glad på mig om jag vill ha ny säng nu igen, men att göra hallen vit...hm, vit byrå, vita väggar, grå matta, och det viktigaste av allt skoskåp för just nu ser det ut så här i min hall:


en himla massa skor som jag inte vill ha framme, bättre då att "gömma" dom i skoskåp tycker jag.
Får väll ta ta en tripp till IKEA och se om dom har något på det gamla IKEA innan dom stänger.

Har ju glömt att visa det nya familjetillskottet:

Det är den orange och svart, det är en mal som tydligen ska göra susen i akvariumet, äta upp ALLT skit som ligger inkl. sniglarna jag har fått invasion av. Hoppas det funkar.
Nu väntar symaskinen.
Ha det bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0