Vilken helg

Oh´ vilken härlig helg det har varit.

Fredagen började bra, jag jobbade hos tanten, sen när jag kom hem "bjöd" Mats mig på middag, jag satt vid köksbordet och blev serverad en god drink medans min egen kock lagade middag som blev fyllda lövbiffar med ris och till detta rött vin så klart, sen såg vi IDOL synd att det var fel som åkte ut...fast det tycker man väll alltid.

Lördagen bjöd på 15,30 och 38 års kalas (Pontus, Richard och Mia slog ihop sina kalas till ett)
Och vi gav Richard en JULGRAN- mycket uppskattat tror jag, Mia fick "bara" en blomstergrupp.
Vi bjöds på god middag-entrecote med grillade grönsaker och bearnaisause(rätt stavat?) Super duper gott.
Eftersom jag fick köra blev det 1 !!!glas rött när jag kom hem sen somnade jag!!!som vanligt.

I  dag Söndag hade vi som vanligt en skön morgon med film i sängen, idag blev det:


Kanske inte ena av dom bästa filmerna jag sett men den gick ju att se.

Sen bestämde vi oss för att gå på bio allihop, men tyvärr blev det bara jag och min käre make och så klart blev det en film som hade premiär i fredags...


Så klart:


Och som jag skrivet innan, dom 3 filmererna om Lisbeth Salander är ju sååå häftiga
Känner att det börjar bli dax att plocka fram böckerna i gen.

Nu skriker killarna här hemma att Zlatan gjort mål och jag som tänkte ha en skön och lugn stund här vid datan.

Ja ha i morgon är det måndag igen ...
En ny vecka som kanske har något gott och roligt med sig...
Den som väntar får se..
Må gott alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0