Tack Susanne, Pernilla, Carro och Jenny!!!

Ja tack för era fina inlägg!
Det behövdes, så tack.
Ja jag vet att man ska dela på sysslorna och det tycker jag att vi(Mats och jag) försöker göra, men tyvärr räcker tiden ändå inte till, fast tror nog att Pontus börjar förstå efter sin 2:a praovecka att man är trött efter jobbet, så igår tvättade han ALL tvätten som fanns(och det var inte lite tvätt) städa sitt rum och tömde diskmaskinen utan att vi behövde tjata.
Tack för hjälpen, du är bäst Pontus!!!

Pontus och laget i Sjöbo badmintonklubb spelade ju seriespel i lördags och såååå spännande det var men dom vann.
Grattis till poängen!!
Efter det var det äntligen dax för jobb och att få sitta på en mjuk stol! Annat än träbänkarna i hallen(känner fortfarande träsmaken i ändan, tur att man inte går i skolan mer) oh vad roligt jag hade.
Jag jobbade med chefen!!! oh vad han fick jobba, så Biggan se till och bli frisk annars är Mange snart utsliten!!!.

Då jag missade Ensam mamma söker igår fick jag se det i dag på datan och hade på känn vem mammorna skulle välja, men trodde aldrig att Madeleine inte skulle välja någon, trodde faktiskt hon skulle välja bonden(vad han nu heter?)
Helena visste man ju nästan att hon skulle välja Hockeyrumpan Oscar.
Sen var det enligt mig det bästa paret som valdes till sist:

Tycker Ulrika gjorde det bästa valet av alla!
Vilken man hon valde, göra bort sig så...det hade inte min man gjort ialla fall.

Nu är ÄNTLIGEN vår tripp till Göteborg bokad, hittade ett hotell som inte kostade allt för mycket(bara 3500 för 3 övernattningar)billigt va?
Sen en tur inom Ullared, tur man jobbar mycket nu så det kan shoppas!!!!
oh vad jag längtar till 10/12 då åker vi.

Nä ni härliga läsare nu måste jag åka iväg och handla lite mat. så det är klart innan barnen kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker inte att Ulrikas "man"gjorde bort sej alls ...tycker att han var superduper bäst som gjorde detta för sitt hjärtas dam...

Så speciellt och modigt att till och med jag fick gåshud...vilken kärleks gest!

2009-11-09 @ 15:59:21
Postat av: Pernilla

JAG var i ullared igår och shoppade massor :):):).

Men va helt slut efter.

Kanske du,jag o carro ska planera in en shoppingrund uppdär, "tjejdag"

2009-11-09 @ 19:31:08
Postat av: Susanne

Nej du Sabine, än ska vi inte flytta i alla fall... hehe! Men det är väl inte fel att reka lite, eller hur? Fast i ärlighetens namn, även om det är vissa saker som idag stör oss och vi gärna skulle vilja bo ännu mer på landet än vi gör, så har vi det alldeles för bra där vi bor! Det är alldeles för många kriterier som måste uppfyllas för att vi ska ta steget och flytta någon annanstans, mao du kan vara lugn! :-)

Har du sett programmet Ullared förresten? Jag kan ju inte påstå att jag känner igen mig i de personer som visas, men det är ju sant att man kan handla jäkligt billigt där - vi stannade till under semestern i somras :-)

Må så gott och ta det lugnt!

Kramis,

Susanne

2009-11-10 @ 10:14:07
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0