Ny vecka

Ja ha´ då var denna helgen också över.

Det blev ingen gåsamidda igår...Pontus vann 1 match och förlorade tyvärr 2 så det blev en halvkort dag i badmintonhallen för honom, tror inte han var riktigt nöjd, men som jag sa till honom...dom andra spelarna var bättre...
Inte mycket till tröst men vad ska man säga.

När jag hade hämtat honom i veberöd bar det av hem för där väntade ju våra vänner Thomas och Lonnie med 3 busiga barn och deras helt underbara blandras hund Bamse, trodde det skulle bli problem eftersom Kelly löper nu...men icke han var inte så intresserad....Konstig hane!!! men han är bara 14 månader(tror jag)eller om det var 17.

Maja hade sina två dockor med sig(klart hon har fler, men just dessa 2 syr jag till) den ena var vinterklädd, medans den andra trodde det var sommar, så det var bara att plocka fram vad jag hade så dockstackaren inte behövde frysa.
Sen fick Maja titta i min mönsterpärm och det skulle jag ju aldrig låtit henne göra!!!
För fy vad hon hittade kläder hon ville ha till sina dockor så nu har jag massor att sy

Ja jag vet det är mitt eget fel...men det är ju så roligt.

Tog en del foton, men lovade Lonnie attt inte lägga ut dom här...så det får jag ju hålla, om inte Lonnie kikar in här och säger att det är OK.

Går dagen var som en vanlig söndag i denna familjen sova länge(kl 09) skicka i väg Mats att köpa bullar och se en film,
Igår blev det denna filmen:

Tyvärr ingen jag kan rekommendera.

Ny väntar symaskinen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0