Arga snickaren

Vilken snickare va?
Honom skulle man ha!!!!
Ha ha ha...
Vilka ideer man får när man ser hans program.
Fick nu för mig att jag vill måla alla våra dörrar vita, i dag har dom björkfane´r.

Jag gjorde det i vårt förra hus och bytte då också ut handtagen och låset till guld har jag för mig eller om det var silver.
Detta är ju mer än 8 år sedan så minnet börjar tryta.
Men tror att jag ska höra med min goe man om vi inte kan fixa dörrarna, tar det efter jul.
Såg i ett Colorama magazin att det finns snygga bilder man kan sätta på dörrarna, eller så behåller jag dom vita får väll se.
Känner bara att något måste hända här hemma och måla kostar ju inte så mycket!!!!låtsar vi.

Nu måste jag se fler av hans avsnitt, så jag får fler tokiga ideer.
Man kan kolla på Kanal 5.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0