Solen den skiner och jag blir så glad

I dag ska Alexander och hans klass ha sitt cirkusuppträde i skolan och jag och Pontus skall så klart dit och kolla.
Tyvärr kan Mats inte följa med då han var tvungen att åka iväg på utbildning med jobbet tur att det finns kamera.....

Min fiiina present är en ........





Ny husvagn!!!! Och jag är såååååå glad.
Det är en hobby- 09 och här kommer blider på den..... får det inte förren nästa vecka så jag får nöja mig med bilderna



visst är den snygg!!!!!


Köket



En bild till på köket och sittgruppen och killarna våningsäng


Toan och min stora säng, Mats kan få ligga här om han är snäll.
Taklucka så det inte blir för varmt


Vasken utanför toan, annars blir det trångt.


ja det var lite "äkta" bilder på "min" födelsedagspresent, klart jag delar den ju med 3(4) andra så bara min är det ju inte.

Den är helt underbart snygg, sen är det ett plus att det  är ny....ingen annan har använt den och jag kan dricka vattnet utan att undra om det är rent.
Så igår var det till att tömma den "gamla" så den är klar när vi ska lämna den ska bli skönt....
Det blir ju mycket mer plats till ALLT, mer skit också tyvärr....
Nu väntar solen och rabatterna på mig.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin, då blir det bara husvagnsemester i fortsättningen...själv gillar jag att gå ner till en stooor härlig hotellfrukost.

sköt om dig.

2009-05-13 @ 11:31:33
Postat av: Sabine

Nej det hoppas jag verkligen inte att det blir, måste till hotell ibland och Italien.....

Fast detta året blir det Sverige

2009-05-13 @ 14:02:24
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sicken tjusig vagn - fy vad avis jag blir!! :-) Fast vi trivs bra med våran, så den byter vi nog inte på några år... Då ses vi ikväll, ska bli SÅ spännande med cirkusen - Fian har redan rampfeber... hehe!

Kramis,

Susanne

2009-05-13 @ 16:14:00
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Carro

"Man ska ha husvagn...lalalalala.."

Å villa å vovve...

LAlalalalala snart e du 40 trallalalalalala

Puss på dej!

2009-05-13 @ 16:36:44
Postat av: Sabine

Aaaaaaa nä Carro var snäll och gör mig inte äldre än jag är.Jag är bara 38 år ung... Fast känner mig som 25 hi hi hi

2009-05-13 @ 17:40:00
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Biggan

Så bra Sabine! Ställ upp den på parkeringen på jobbet i vinter så behöver du inte ligga och köra när det är halt! Den är ju bra att ha med sej på fest också! Skämt åsido den är jättefin!....och ett stort GRATTIS i efterskott!

2009-05-14 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0