Regnet det bara öser ner och jag blir.....

Ja det kan man lugnt säga:- ja att regnet det bara öser ner.
Tur att jag har bra regnställ!!!! och gummistövlar.
Det krävs när jag måste ut med Kelly
Fast så tråkigt är det inte som jag försöker få det att låta. jag får ju sååå mycket luft och motion.

Det finnas inget dåligt väder- bara dåliga kläder.....

Fast visst hade det varit roligare med solsken och 20 gr varmt

Idag börjar nästa kurs för Kelly och Mats, nu är det dax för Rallylydnad, något jag tror hon kommer att tycka om, hoppas det i allafall. Det är ett roligt sätt att träna lydnad på har jag hört, bara det slutar regna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad e det för en dag..vad e det för en dag...jo det e ingen vanlig dag för det e Sabines födelsedag hurra hurra hurra!

Kolla in min blogg jag har bakat åt dej!

Stor kram på födelsedan

2009-05-08 @ 12:19:11
Postat av: Sabine

Ja du är väll för go Carro!!!!! Vilken go´tårta jag fått av dig ska bli mumsig. Tack!!!!

2009-05-08 @ 17:00:15
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sooo klaarrrt bara för dej och för gamla busstreck!

2009-05-08 @ 18:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0