Premiär!!!!!!

Ja idag blir det premiär med nya husvagnen.
Äntligen!!!!
Det blir en tur över helgen till Skånes djurpark och våra kära grannar följer med.
Kanske tur.....
Tänk om vi inte får upp tältet!
Äh det ska nog fixa sig, en öl i en handen och tältet i andra.
Usch , jag har egentligen inte tid att sitta här klockan är 13,50 och Mats kommer hem kl.15 och då ska allt vara klart. Puh... men jag hinner....Hoppas jag ....
Jag har i allafall packat ner det viktigaste...min bikini och kameran...

Nu måste jag fortsätta.....

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att premiärturen var fantastisk! :-) Tänk att få fira både Pingsten och Mors Dag i nya husvagnen, va - vilken bonus :-)

Kramisar,

Susanne

2009-05-30 @ 12:52:54
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0