Poolen öppnad

ja då var  våran pool öppnad för säsongen-: det låter något!!!! låter som att sommarbadet öppnat!

Nej då bara våran pool. Snälle Göran ( vår pool skötare) kom förbi i morse och satte igång pumpen och kollade över så allt fungerade, och visst Tomas thailändskor( ventilera) fungerade också sputade vatten så det bubblade precis som i bubbelpoolen.

Och idag fick jag äntligen fatt på "min" bikini


Då jag har väldiga krav på mina badkläder och vill att dom ska hålla år efter år får jag lägga en del pengar på dom, fast denna tyckte jag var prisvärd 399:- och då ska den tåla klor....Får se det....Men damen i luren sa att denna bikini används av simmare så jag får testa. beställde den på http://www.aquawebshop.com kika gärna in, där finns kanske något till er också.

Annars har jag tillbringat så mycket tid jag bara har kunnat i min husvagn, torkat, torkat och åter torkat den för det låg en himla massa frigolit i alla skåp och under soffor och sängar, men nu är den såååå ren och fin.

Vi kanske tar en tur med den till helgen, kanske Skånesdjurpark, får se det är ju bara måndag i dag men i tidningen skrev dom att det skulle bli kanon väder till helgen och då vill jag inte sitta här hemma.

Några bra tips på mysiga campingar någon??????

i sommar ska vu ju till öland i 2 veckor sen bär det av till Gustavsviks camping som ligger i Örebro i 1 vecka.
Någon som har varit där?

Nu måste jag sticka till jobbet, men ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0