.........

Ja  jag har egentligen inte tid att sitta här vid datan, men måste ju visa att jag lever!!!!
Håller på med alexanders clownkläder till deras uppträde i skolan på onsdag, så nu brinner det lite i knutarna.

Tack för alla fina gratulationer, tårta presenter mm mm mm men måste ändå säga att den finaste fick jag av min man......

Gissa vad?????

Säger jag inte till någon....


Bild kanske kommer på lördag, om jag hinner.

Och Biggan njut av semestern i morgon är det dax. Åter till allvaret, fast vi ses tyvärr inte på onsdag
Christoffer jobbar för mig, jag kan ju inte svika Alexander.
ha det bra alla.

Kommentarer
Postat av: Carro

...gillar inte hemlisar......suck!

2009-05-12 @ 08:51:56
Postat av: Pernilla

spännande...

2009-05-12 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0