Efter regn kommer solsken

Ja vad säger man....
I morse när jag vaknade vräkte regnet verkligen ner och jag tänkte ha en skön dag i soffan med en bra film, men efter en tur till affären för att handla till dagens middag:- Köttfärslimpa, öppnade sig himmeln och solen tittade fram så i stället för film blev det att njuta av dagens tidning i solskenet med en god kopp kaffe.

I helgen som gick hände det ju en hel del:

Fredag: Så ska det låta med pernilla och Niklas Wahlgren vilket syskonpar.......

Lördag: Schlagerfestivalen  där Norge tog hem spelet som dom verkligen förtjänade för vilken kille och vilken låt.

Söndag: Skojakt med Pontus på Mobilia, han skulle tvunget ha Lacoste skor 799:- aldrig livet sa jag, men till sist kom vi överens om att jag betalar hälften och han hälften, men tillsist vann jag och han sparade sina 400:- för det blev ett par Puma istället. Mycket skönare och mycket billigare.

Dessa barn.........tror man S....r pengar.

Det blir en kort vecka för mig jobbar bara måndag,lördag, söndag denna veckan och på fredag ska vi nog hämta vårt 2:a hem...Hoppas!!!!!

Nu väntar dushen och sen några trevliga timmar på jobbet med Biggan.... och i morgon väntar mina rabatter på mig för där är  fullkomligt kaos med allt ogräs. men vad kul då får jag ju vara ute och ändå lata mig. 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som det är lättare o lura killar,hade aldrig gått med bintti om hon bestämt sig för lacoste, just nu e det bara Björn Borg skor som står på önskelistan, så det åker jag på denna 25:e när lönen kommer :(

2009-05-18 @ 17:54:54
Postat av: Anonym

Sweet!

2009-05-18 @ 17:59:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Carro

du menar SKITER pengar ...hahahahahha

ja det e bara å vara bestämd........han kan väl rensa ogräs för ett par lacoste??

Tralla lalalalalalalalla ...

2009-05-18 @ 22:07:19
Postat av: Carro

du menar SKITER pengar ...hahahahahha

ja det e bara å vara bestämd........han kan väl rensa ogräs för ett par lacoste??

Tralla lalalalalalalalla ...

2009-05-18 @ 22:07:59
Postat av: Brorsan

"Dessa barn.........tror man S....r pengar"



Haha, vi var väl inte bättre på vår tid ..... ?????



Há dé ... ;=D



Mvh

Brorsan

2009-05-18 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0