Äntligen

Ja äntligen har vi hämtat vår nya husvagn.
Den är sååååååå underbar....
Jag tror jag är kär!!!!!

Kan man vara det, i en husvagn?

Om man kan det så är jag det, den är sååååå fin, ville inte gå ut från den när vi var tvungna att börja med maten.

Har suttit i den en bra stund efter att vi äntligen kom hem med den, för säljaren hade inte tid med oss direkt när vi kom.....

Dessa säljare....

Tar det från början....

Vi hade bestämt att vi skulle hämta vagnen i dag fredag, men ringa innan då han skulle besiktiga den, sagt och gjort, vi ringde kl 9 som vi bestämt, men då låg Vägverkets hemsida nere så säljaren kunde inte reg. vår vagn så den blev försäkrad, så han skulle ringa tillbaks när han hade regat den.... Han ringde kl. 12 och vi har ca 1½ timme att köra till Vinslöv, så det var bara att slänga sig i bilen, kroka på den gamla vagnen och köra i lagom fart till Vinslöv för att hämta vår pärla, och väl där blir vi visade vår vagn med allt vad det innebär med lampor och värmare mm, detta tog ju inte så lång tid, men efter detta skulle vi skiva på  diverse papper och vår säljare är putts väck bara att ta ex. antal koppar kaffe innan han blev färdig, men efter mycket om och men är vi nu hemma med vår älskade husvagn.

Tyvärr ska jag jobba imorgon, så det blir att vara i vagnen på förmiddan och sen på söndag......

Jag är såååå glad!!!!!

tur att jag har världens bästa man!!!!!!

tack!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

VA???!!!!

Åka till Vinslöv utan att titta in hos mej?????????????????

Jag bor ju för fasen granne med Vinslöv!

Nu får du skämmas Sabine...

2009-05-23 @ 10:34:55
Postat av: Susanne

Tjingelingsan hejsan! Ja då ser vi fram emot en massa härliga husvagnsbilder framöver då :-) Vi hade våran premiär i onsdags, men körde hem idag pga regn och förberedelser för nästa vecka - fast mysigt var det i alla fall :-)

Ha en fortsatt härlig helg!

Kramis,

Susanne

2009-05-23 @ 19:19:55
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Biggan

Nu snubblade jag in här av ren nyfikenhet!

Måste ju kolla om du lagt in fler bilder på Pärlan!

Fasen vet om du inte bott i husvagnen i natt!

2009-05-24 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0