Äntligen fredag igen

Ja då var det min favorit dag igen FREDAG.
Och idag är det verkligen en speciell fredag - det är min sista dag på jobb nr 2, det kommer att kännas konstigt.....
Kommer att sakna damen och PENGARNA som jobbet har gett, fast jag har 5 veckor i sommar hos henne så snart är jag tillbaka, och det innebär att det 2snart" är semester jippi bara 6veckor kvar hoppas dom går fort.


I onsdags hade ju Alexanders klass sitt cirkus uppträde och vilka barn, helt underbara och vilka konster dom gjord, 
som vanligt började tårarna komma, centimental som jag är, tur att jag hade näsduk med mig.....
Det var nästan allt som brukar finnas på en cirkus det var hästar, hundar, clowner, magdansöser, akrobater och fint besök av självaste fantomen, tror jag glömt några men kan inte komma på vad....... Roligt var det och så stolt man blir som mamma. efter uppträdena fikade vi tillsammans med barnen på goda "himma bagade kagor till kaffet"
Vilken skånska va????

Här kommer en del bilder jag tog på uppträdet: håll till godo och njut.




Alexanders fröken Bengta


nästan hela klassen

min lille clown

konsentrerad eller????

fantomen på besök


Ja det blev en del bilder, fler finns men måste fixa dom först för dom blev lite suddiga tyvärr.

Trevlig helg på er nu alla läsare och håll tummarna för att vi får den nya husvagnen nu i helgen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu e det lördag....

2009-05-16 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0