Vilken underbar vecka!!!!!!!

Ja vilken underbar vecka detta har varit....Menar det verkligen.

Har jobbat måndag och onsdag och i dag var jag på anställningsintervju!

Nä Biggan ta det lugnt jag lämnar inte Sandby....inte en chans!

Nä eftersom jag tycker att jag har tid över (jobbar ju som sagt bara 13,9 timmat per vecka)
och en klasskamrat till Alexander, hans mamma jobbar som personlig assistent och dom behöver extra personal så jag tyckte att jag kunde  ju ställa upp....Sagt och gjort fyllde i ansökan och igår ringde min nya chef och ville träffa mig i dag redan, så på tisdag börjar jag , ska bli jätteroligt och intressant, har ju "bara "jobbat på vårdboende och det är ju helt annat, fast skall bli kul att börja ge insulin igen och laga mat till någon annan  än mig själv- oh vad jag längtar.
Skåns Rabbemos med fläskkorv  det går nog hem... Får testa jag ju inte bli mer än utslängt Ha Ha ha...

Iveckan fick jag ett paket från Bussador- ett företag man får testa varor genom och denna gång hade jag tur jag får testa:


Ett gott och då menar jag gott bantningspreparat fick så jag kan testa i 2 veckor, fast tanken är att jag ska bjuda in vänner att testa detta på, men icke detta testar jag på mig själv...
Detta säljs på apoteket men kostar 27:- för en färdigblandad och pulvret som man skall blanda med vatten 139:- för 8 portioner, tur att man bara ska testa annars blir det dyrt,bättre att låta bli den goda såsen... så går man också ner i vikt.

Sen fick jag en bok skickad till mig för att jag har samlarmani- alltså jag samlar streckkoder från b.la Findus, Felix,
lambi.

och då fick jag ett:

som innehöll boken
 
Detta är en sann historia och sådana älskar jag, men måste först läsa klart Emma Mias dotter som jag köpte på bokrean innan jag kan börja på denna boken.

Ja idag är det ju äntligen fredag och vad passar då bättre än ett vin tips för oss som dricker vin vill säga,

Ett vitt:

Och ett rött:
22826-8
Nu får det räcka för nu skall jag läsa alla 100 papperna jag fick med mig hem från min 2:a chef och provsmaka mitt vita vin.
Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jippie!!

äntligen hände det något...lalalala...hahahaha

Nyss hemkommen från Köpenhamn ...och vad gjorde jag ..jo bums in på din blogg å läsa..TACK!

2009-03-21 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0