Trötter

Igår var verkligen en hektisk dag, jag jobbade morgon hos damen och började redan kl 7.30 usch!!!!
Jag är verkligen ingen morgon människa, Nop kvällar eller eftermiddagar får det bli för min del, annars pallar jag inte....

men dagen gick sin gilla gång och rätt var det var så var klockan 13,30 och det var dags att köra hem ÄNTLIGEN!!!

Väl hemma var det bara att fixa mellis till lillgrabben och sen ut på en runda med Kelly innan det var dax att fixa med dukningen till Mats, han hade ju Pokerkvällen här i går.
När Mats väl kom hem stack jag och Alexander hem till Elisabeth och Bengt och min underbare svärfar undrade om jag ville ha ett glas rött?

Och det tackade jag verkligen inte nej till. Tyvärr slog det glaset på alldeles för fort så jag höllt på att somna innan maten var klar....
Men jag hade ju varit uppe innan tuppen! Får man skylla på det????

Sen tittade vi på en massa bilder från när Alexander var nyfödd... vilken liten underbar påg( vilka små babysar är inte det?)och bilder från våra semestrar i Italien tillsammans.

Och idag är det lördag och jag skall jobba....
Känns inte riktigt roligt då jag är trött fråm gårdagen, men det får gå ändå, har jag bara tatt mig dit så går 6 timmar fort.
sen kan jag krypa der i sängen och sova och drömma sött

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Trist att det var jobbigt men men ... det reder sig oftast antar jag.



Tänkte på den senaste datormasken som riskerar att aktiveras nu den 1 april. OBS! Det är inget aprilskämt! Kolla länken till microsoft support.



Den gäller masken Conficker B. Nu finns det en mask till som heter Conficker C och som man hört om kommer att aktiveras den 1 april. En av sakerna som it-experterna är rädda för med Conficker C är att den kopierar allt man skriver på tangentbordet som t.ex. viktiga lösenord etc. Känslig information riskerar läcka ut fritt över hela internet om datorn är infekterad. Masken angriper bara pc, inte mac.



Mvh



Brorsan

2009-03-28 @ 15:56:22
URL: http://support.microsoft.com/kb/962007/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0