Mats sista dag på HERTZ

Ja så var dagen med stort D inne. Mats sista dag på biluthyrningsföretaget HERTZ.
Det var med en del vånda som han satte sig i bilen i morse för att åka till Lund och jobba. Tro mig jag var uppe.

Men på tisdag börjar ett nytt äventyr då börjar han jobba på COOP Konsum igen fast denna gång i Skurup och som anställd.....det kommer nog att kännas konstigt att vara anställd alltså, för det är det 7 snart 8 år sedan han var det, han har ju varit egen företagare...En duktig sådan tycker jag. Vet hur man tar gaggia gamla tanter som gnäller på priser mm

Han fick en del roliga saker idag när han lunchade med sina goa kollegor.

En volvo XC90 i miniformat. Bilderna är hans kolleger Anna och Kalle. Tyvärr lite suddiga


Nya tofflor tyckte dom också att han behöver speciellt där det står Hertz så han inte glömmer dom.
Tur att det är klistermärke annars kan han ju inte ha dom på Coop.



En jätte chokladboll mäter ca.10cm x10cm och 4"små" bollar. Dom som känner Mats vet att han är jättesvag för negerbollar ,speciellt Delicatos fast vem är inte det???? Jag är det! Fler som vågar erkänna???


Och det bästa till sist!!!! denna bilden tog personalen på en julfest när Mats precis hade börjat,
 Nä han är inte så tjock.......

Bara utklädd till sumobrottare.

Denna tavlan vill han ha i sovrummet... fast det får han inte för då kommer man ju inte att kunna sova utan ligger bara och garvar hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAAHAHAHHA, DET E TILL BJUDA PÅ SIN MAN!!! :)

2009-03-11 @ 21:07:02
Postat av: Biggan

Hej Sabine! Det är bara jag som tar mej en titt och läser ikapp! Jag kommer att sakna dej i helgen!

2009-03-14 @ 00:56:52
Postat av: Sabine

men Biggan vi ses ju på onsdag! Håll tillgodo med Ted idag iallafall(lördag)

2009-03-14 @ 09:48:59
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0