Frisk igen

Ja då var det som vanligt igen, Alexander gick till skolan idag, han mådde redan bättre.
Det måste ha varit en dundermirakel medicin han fick.

Var på utvecklingssamtal med honom igår eftermiddag och allt var bra, han läser,skriver och gör vad han ska.
Vilken duktig påg jag har!!!!!!
Bengta berättade att barnen tränar på en cirkus föreställning som dom ska visa upp för oss föräldrar. Ska bli skoj att titta på. Alexander ska vara utklädd till clown, så det är bara att se till och sy clownkläder

Så Susanne Stålnacke har du någon bra bok om detta tema????
För jag behöver HJÄLP! Var inne på biblioteket men dom hade inget....typiskt.

Och nu kommer alla roliga färger till användning rött,gult,blått och mer där till.

Nu väntar en skön promenad i solskenet innan jobb nr 2 väntar på mig.

Ut i solen nu med er allihopa en liten stund iallafall.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha ha ha, du är för härlig Sabine :-) Faktiskt så har jag inga mönster på just clownkläder, men eftersom min Fia också ska vara clown så har jag ju redan spånat kring detta... hehe! Fast vi kom fram till att hon skulle låna ett par byxor av mig eller Janne och så sätter vi ett par hängslor i dem, bara. Clownnäsa och hatt måste jag däremot ordna. Sen ska hon ju vara både häst och "popstjärna" också, så jag får ju plocka fram symaskinen i alla fall :-)



Härligt att Alexander mår bättre igen, hoppas att han får fortsätta med det :-)



Kramar,

Susanne

2009-03-31 @ 14:07:03
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Susanne

Äsch jag glömde ju... Jag har faktiskt en bok som heter "Sy barnens utklädningskläder" som man säkert kan använda för att göra clownkläder, vill du kika i den?

2009-03-31 @ 14:08:30
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Sabine

Ja tack Susanne jag lånar gärna boken.

2009-03-31 @ 20:47:44
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej igen Sabine, nu är jag här och klottrar igen :-) Det är lugnt med nallemönstrena! Hojta bara till så får du gärna låna dem igen, om andan faller på. Hoppas att du hittar något i boken, förresten! Kan tänka mig att piratkläderna skulle kunna användas, efter vissa justeringar :-) Lycka till!

Kram,

Susanne

2009-04-02 @ 22:29:08
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0