Vilken tråkig dag

Usch vilken tråkig dag.
Regn regn och åter regn. Även om markerna behöver det vill jag ha sol och gärna 20gr varmt.
ja jag vet att det varit några fina dagar, men lite väl varmt för min del.....när jag är i Sverige i allafall.

Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutningen........Skönt!!!!!!Sov morgon.
Resten av veckan ja,onsdag,torsdag,fredag, sen börjar sommarsimskolan för Alexander måndag 15/6 och då blir det att stiga upp med tuppen för bussen till badet går 08,30 där skall ha gå i 2 veckor för att få en bra snitz på simningen sen åker vi förhoppningsvis till Öland.....Om vagnen är fixad ja!

I dag har Alex en kompis från klassen här och vad blir det då för lek???
Playstation så klart med Simpsons, men jag kan inte säga något eftersom det regnar ute...

Igår blev jag "bjuden" på restaurang av min käre make, han tyckte synd om mig att jag skulle behöva stå vid spisen ännu en gång den dagen, så han tyckte vi skulle fara till Malmö och äta köttfrossa på Rådhuskällaren...
Visst det lät väldigt gott och lockande så in i duschen och på med kläderna sen stack vi, men tänkte inte på att en del tog studenten i Malmö i går så det blev till att stå i kö för alla studenterna som skulle fram på gatorna, men vi kom fram och fick bra parkering och nästan inga gäster på restaurangen så en go´kall öl och go´mad till mig och ramlösa till maken, sen mätta och belåtna for vi hem och somnade nästan direkt.

Tack Pontus för att du passade lillbrossan!!! Du är guld värd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0