Snart sommarlov

I morgon slutar pågarna skolan:- det innebär SOVMORGON för mig...JIPPI!!!!

Tack min kära svärmor och svärfar för hjälpen i helgen som gick, utan er vet jag inte vad jag skulle gjort.
Ni ställer alltid upp!!!! TACK det kommer nog igen .....säg bara till så hjälper vi er( om ni behöver).

Igår fick vi äntligen svar från husvagnsfirman,det blir ett NYTT TÄLT, jag är så glad..
Pontus säng är fixad , nu är det bara tv´n vi väntar på, dom fick skicka den på lagning....Måndags ex. tro´.
Skönt att allt fixade sig hoppas nu bara inte det dyker upp någon annat..Håll tummarna för oss.
Vi ska nog upp på torsdag för att hämta hem min lilla pärla, för i helgen blir det tufft med tid. På lördag åker Mats till Tyskland för ett besök på bordershop, vi måste fylla på förråden innan semestern, och då blir en tripp dit billigast.
En massa vin, baccardi, vodka, gin, öl, cider....mm...mm.mm.Oj då det låter väldigt mycket, men sommaren och hösten är ju lång, och det kommer midsommar, kräftskiva och en del grillpartyn så vinet går nog åt.
Nu väntar dagens middag: Fiskpinnar, nypotatis och dansk reumoladesås Mums.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller tummarna för att ni kan få hem eran lyxvagn i morgon ;-)

Kramis,

Susanne

2009-06-10 @ 16:36:08
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0