Nedräkningen har börjat/första märket är tagit

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar sen är det äntligen SEMESTER...
Oh vad jag har längtat, kommer bara kännas konstigt att inte ta bilen på torsdagnatt och köra till Italien...
som vi gjort de senaste 5 åren, istället blir det Öland och hela familjen är samlad(Kelly också)hoppas bara på mycket sol!!!!lagom med värme så där 20-22 gr så man kan njuta och inte bara gnälla på att det är för varm och svettigt.

I morgon kommer "vår" rörmockare Niklas för att byta blandare i köket och tvättstugan.
Äntligen!
Dom har droppat och läckt ut på vasken sen i julas så nu får det räcka. Så i går for vi till Hornbarsh(tror det stavas så)och införskaffade 2 st blandare, sen efter det på 5års kalas där vi blev bjuda på plockemat- himla gott!
Tack Mia och Richard.

Håller annars på att tvätta fär fullt då vi ju far iväg på lördag...var kommer all tvätt ifrån?
När jag tänker på allt vi ska ha med oss blir jag lite granne fundersam hur vi ska få plats med allt....
Visst det är en stor husvagn med många fack, men ändå...känner mig som familjen Taikon, men det ska nog gå.


Nyss hem kommen från simskolan...

Han klarade det. GRATTIS Alexander till simmärket Silver fisken    

Och i morgon kanske det blir Guldfisken.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter härligt , har 11 dagar kvar o jobba sen åker vi till göteborg, ska bli skönt.

Hoppas ni får en härlig semester på Öland. Där va jag på semester varje sommar tills jag var 16 år :)

2009-06-22 @ 16:28:04
Postat av: Susanne

Grattis Alexander till Silverfisken :-) Vi håller också på att packa vagnen så smått, men vi sticker inte förrän på måndag...

Ha det gott i solen!

Kramis,

Susanne

2009-06-23 @ 10:20:51
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Sabine

och var far ni hänn då?

nyfiken i en strut!

2009-06-23 @ 13:56:54
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Farfar o Farmor

Grattis till silverfisken Alexander.Hoppas att ni får en skön semester och att du får nytta av dina simfärdigheter.Och Pontus hardu städat dittrum? Tänk på MOPPEN!!

2009-06-25 @ 15:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0