Äntligen semester

Nu har min semester äntligen börjat, skönt "vila" i 4 veckor.
Förhoppningsvis mycket bad och sol.
Känner en viss panik att hinna med allt som ska göras det ska städas, packas, handla och strykas...
Och jag som måste ha koll på ALLT springer fram och tillbaka, tar lite här och lite där. Ja jag vet det finns 3 personer till i denna familj, men jag bara måste ha koll på allt, se till att allt packas med...badkläder, kalsonger tröjor  mm mm mm
Det är ju en packning för Sverige och inte för Italien så en del tjocktröjor får ju packas ner och långbyxor, för man vet ju aldrig hur svenska sommaren blir...
I skrivande stund skulle vi ha varit i Tyskland och kört om vi varit på väg till Italien....
Jag vill dit..... men det får bli Sverige i år, och det finns ju Italiensk glass här med...ska bara hitta den....

Som tur är har vi bredband på Öland så jag får hålla bloggen uppdaterad om allt som händer och sker.

Hörde på radion i morse att Michael Jacksson är död...trodde först inte på det, men när det även kom med på nyheterna på Tv´n fick jag ju tro på det. Stackar´n blev bara 50år...stackars hans barn...

Nu har jag inte tid att sitta här och soffta mer packningen kallar.

Vi ses när vi kommit fram och kommit i ordning...
 

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Hej på er! Hoppas ni får det skönt på Öland. Och kör försiktigt. Tänk på blåsten. Det kan vara marigt att köra med husvagn när det blåser så här kraftigt. Ha det!!!!

2009-06-26 @ 08:51:03
Postat av: Sabine

Tack Bengt för kommentaren både idag och igår. Jo då vi ska köra försiktigt...ni kanske vill följa med?

2009-06-26 @ 10:45:08
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Farfar o Farmor

Nej det vill vi inte. Det skulle bara bli för trångt i vagnen. Och Öland är rent för platt. Man vill ju höra ekot från när man joddlar.Hälsa ungarna. Pontus, tänk MOPPED!!!!!!

2009-06-26 @ 14:35:14
Postat av: Coopnörden

Glöm inte kolla så det inte finns myror i vagnen!!!

2009-06-26 @ 15:19:42
Postat av: Pernilla

Trevlig semester!

Kolla på carros blogg, hennes mamma säljer moppe om ni ska köpa till pontus :)

2009-06-26 @ 16:19:14
Postat av: Sabine

ha ha ha Du är för omtänksam Tomas, men myror finns inte i nya vagnar....bara i släpvagnar

2009-06-26 @ 16:26:43
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Carro

Italiensk glass finns i Stockholm..på gallerian...världens godaste till och med men visst det smakar bättre i Italien!!

Antonia åker till Italia nästa torsdag...Firenze och Rimini står på pogrammet där både farföräldrar och kusiner bor..jag e grymt avis!!!!!!!

Som tur e åker vi till mitt älskade Gotland om drygt en vecka ..längtar!

2009-06-26 @ 22:17:52
Postat av: Biggan

Ha en trevlig semester med mycket sol. Ta det lugnt i trafiken. Italiensk glass har dom på Bönor och blad i Dalby!!!!

2009-06-27 @ 22:54:00
Postat av: Susanne

Ha det så jätteskönt på semestern :-)

2009-06-28 @ 09:00:14
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Brorsan

Ha dé gött & hälsa gubben och grabbarna!

Bästa hälsningar

Big Brother

2009-06-28 @ 23:35:19
Postat av: Pernilla

dags o uppdatera bloggen nu så vi får höra hur det e på semestern på öland!

2009-07-01 @ 12:31:49
Postat av: Carro

Ja jag håller med!

2009-07-01 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0