Äntligen fredag

Ja vad säger man....Äntligen fredag!!!!!! och nu är det en hel vecka sedan vi var iväg på vår"premiär" som ju tyvärr inte blev så bra, och inte har vi fått tillbaka husvagnen än, det måste vara svårt för killarna på Vinslövs friluftcenter att fixa felen......
Bara den är fixad till lördagv 26 då vi tar pick och pack och far till Öland.
På tal om Öland där är Mats nu tillsammans med en barndomskompis Mattias, dom skulle snacka killsnack och bara vara, synd att jag skall jobba i helgen annars hade jag bjudit hit en drös tjejkompisar(Pernilla och Carro) hade varit jätteroligt att kunna sitta och snacka hela kvällen och ända tills vi somnade....Men den tiden kommer jag lovar!!!!
Kanske jag hinner med något i Augusti när jag inte jobbar 40 timmar/vecka.....alltså blir det i September
då är det lite lugnare, hoppas jag iallafall.
 dag var Pontus och jag ute på Burlövs center för tt köpa kläder till avslutningen, han skall ha svarta shorts vit skjorta och under skjortan en vit t-shirt och samma till lillebror, visst, allt gick på 550:- som hitat tycker jag. Så snygga dom blir mina prinsar.

Och sen fick jag hjälp med middagen idag, Tacos precis i min smak passar med mitt goda vin...
Nu måste jag fixa maten för 3 pågar är hungriga. 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Trevlig helg!

/Susanne

2009-06-06 @ 08:04:00
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Carro

...jag vill gärna komma ...men då måste vi ha poolparty...vi tre och en massa goa cocktails..sen kan vi snacka skit hela natten!

2009-06-06 @ 21:24:45
Postat av: Pernilla

poolparty låter trevligt :), men cocktails....skulle nog kunna snacka hela natta iallafall. Vi e bara så dåliga alla 3 på att bara bestämma ett datum o sen får allt annat vänta....

2009-06-08 @ 08:24:40
Postat av: Pernilla

Såg din reklam du lagt in, bebbe på G??????

2009-06-08 @ 08:26:06
Postat av: Sabine

bebbe???? nej inte här iallafall.

2009-06-08 @ 09:40:19
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Pernilla

du har lagt in reklam om ändtarmsbesvär för gravida kvinnor , det va då jag misstänkte kanske....

2009-06-08 @ 15:15:54
Postat av: Carro

Hahahahhahahhahahahhahahhahahhhahahahhaha...ändtarmsbesvär..hahahahahhahaha alltså det e ju sådan reklam vi bloggers inte kan styra över ..hahahahah det som kommer kommer...hahahahaha grattis Sabine till den fina reklamen...än så länge har jag inte drabbats!

2009-06-08 @ 21:11:34
Postat av: Sabine

Tack Carro för hjälpen,,,,jag har inte heller drabbats och hoppas slippa

2009-06-09 @ 10:50:23
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0