I dag fick vi besök

Ja idag fick vi besök av Staffan och Rasmus och lille Belle.
Vi visste ju om det, men man blir ju ändå lite..... man vet ju aldrig om dom skulle ändra sig
Och när dom kom så kom också solen äntligen tillbaka, skönt

Jag lovade att jag skulle lägga in bilder. Tyvärr
Jag får fixa det när vi kommer hem för brednandet här är såååå långsamt, allt tar så lång tid, så ni får hållatillgodo med text.

 går hade "vi besök" av Diggolooo gänget....Dom var på golfklubben en liten bit härifrån...
fast vi hörde dom ändå.

Nu kallarmännen   dett är mat





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas allt är bra! väntar på fotona från semestern med spänning :). Imorgon åker vi till Göteborg

2009-07-11 @ 16:35:03
Postat av: Pernilla

Sabine! vad händer med din blogg???Nu har du fått oss till att följa den, vad har hänt sen ni kom hem??

2009-07-16 @ 13:58:17
Postat av: Sabine

hej pernilla!

Vi kom hem i går kväll så jag har inte hunnit skriva men ska en stund nu och skriva och förhoppningsvis hinna med en del bilder.

Ha det bra

2009-07-16 @ 14:08:34
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0