Fredag hela dagen....och Tennbröllopsdag

Äntligen är det fredag.
Även om jag ska jobba i eftermiddag hos damen så känns det underbart att det äntligen är fredag, kanske hinner med en god ostbricka med gott vin ikväll....får väll se, lika bra att lägga en box på kylning.


Tennbröllopsdag

Tänk vad tiden går...
I dag har jag och min älskade man varit gift i 10år!!!!!!
och vilka saker vi hunnit med....
hus (har blivit 3 st under dessa år) 
hund
ett barn till (Alexander)
och en massa underbara resor både tillsammans med barnen och utan dom- även kallad vuxentid.
Och säkert en himmla massa annat.

Tack min älskade Mats för alla underbara år tillsammans.
Puss, Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!!

Men du glömde det viktigaste ni skaffat, och som också är det tydligaste beviset på 10 års äktenskap!!!! HUSVAGNEN!!!!

Nu är det bara katten och enhetliga träningsoveraller kvar!!!

2009-07-31 @ 19:44:14
Postat av: Coopnörden

PS. Ovanstående post gjord av Coopnörden DS.

2009-07-31 @ 19:45:27
Postat av: Pernilla

Då får man säga Grattis

2009-07-31 @ 21:31:48
Postat av: Sabine

Tackar så ödmjukast både Pernilla och Thomas.

visst jag glömde det viktigaste Husvagnen, men en katt ...nä inte i detta huset och träningsoveraller står på inköpslistan

2009-08-01 @ 08:57:48
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad överraska mannen dig med på bröllopsdagen då , har ju inte skrivit efter det här!

2009-08-03 @ 11:03:22
Postat av: Susanne

Grattis i efterskott!! :-) Visste inte att ni kommit hem från Italien ens, måste bli flitigare på att besöka din blogg!! Och på att uppdatera min egen... hehe!

Kramisar,

Susanne

2009-08-04 @ 07:46:24
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0